top of page
Szukaj
  • Zdjęcie autoraGosia Górska

Spódnica max i T-shirt z konikiem morskim



Ufff... Ale gorąco. Nie ma takiej możliwości, że letnia spódnica max nie znajdzie się w Twojej szafie. Jest teraz tak wiele modeli do wyboru, że naprawdę trudno się oprzeć i nie zrobić zakupów w sklepach czy przez Internet. Przedstawię Wam dzisiaj, na którą z nich szczególnie warto zwrócić uwagę. Dobrałam do niej dodatki i stworzyłam tym samym stylizacje, które będziesz mogła założyć na co dzień Jesteście ciekawe dzisiejszego wpisu? Zatem do czytania! :-)


Latem możemy pozwolić sobie na trochę więcej luzu. Ta pora roku kojarzy nam się mimowolnie z wakacjami, beztroską i czasem wolnym. W związku z tym chcemy modnych, ale i wygodnych kreacji. W tym kierunku będziemy szły przy wyborze spódnicy.

Ważnie jest by spódnica byłą wykonana z naturalnej tkaniny. Moja jest czysto bawełniana. Wiec jest chłodna i przewiewna Wybierając spódnicę kierujcie się również swoją sylwetką. Z całą pewnością ten fason na który ja się zdecydowałam przypadnie większości z Was do gustu. Ten fason spódnicy podkreślić walory sylwetki, a nieco ukryć jej wady. Kolejna rzecz, na którą zwróciłam uwagę podczas wyboru spódnicy max, to kolor. Moim zdaniem dość już szarych i burych spódnic, które nosiłyśmy zimą. Przyjdzie jeszcze na nie czas. Kiedy za oknem znów pojawi się słota, wyciągniemy je z szafy. A teraz, kiedy słońce rozpieszcza nas swoimi promieniami, najlepiej wybierać spódnice we pastelowych kolorach, które są widoczne z daleka.


Jeśli stylizacja na co dzień, to oczywiście dużo luzu. Nie ma chyba bardziej wyluzowanej spódnicy od modelu max. W sklepach dostaniecie taką spódnice w wielu kolorach do wyboru. Największym zainteresowaniem cieszą się modele z grubą gumą w pasie. Spódnica w zestawieniu z T-shirtem z charakterystyczną aplikacją konika morskiego idealnie podkreśla sylwetkę, a jednocześnie nadaje się na luźne spotkania ze znajomymi czy na spacer Ja uznaję, że jeśli jestem w danym stroju spędzać aktywnie czas i się przy tym nie denerwować, to jest to zdecydowanie strój idealny dla każdej kobiety.


Dajcie znać w komentarzach czy Wam się podoba. Całuje mocno i do usłyszenia! ;-*


















39 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page