top of page
Szukaj
  • Zdjęcie autoraGosia Górska

Jesień ach to TY!




Cześć Kochane! Jak tam u Was ja już aurę czuje na 100% bo i już chora jestem. Tak normalka u mnie.

Przed chorobą zdążyłam ogarnąć w kocu fotki na bloga, bo bardzo dawno mnie nie było tutaj. Jesienna aura to idealny czas na ładne fotki w plenerze i ciekawy wpis (mam nadzieję). Zapraszam do czytania.






Pokochałam sukienki boho i wcale nie chce się z nimi rozstawać! To styl, który pozwala nam na niesamowitą swobodę, a przy okazji jest tak oryginalny, że nie da się go pomylić z żadnym innym. Bierzemy na tapetę sukienkę józefinkę na jesień – tu dowiesz się, do czego pasuje i jakie dodatki do niej dobierać. Przygotowałam gotową stylizację w roli głównej, byście mogły się zainspirować i łatwo wkomponować ją do swojej garderoby.


Zanim odpowiemy na to pytanie" Jakie dodatki do sukienki boho", przedstawię Wam krótki opis najmodniejszej Sukienki boho w kwiaty. Zdecydowanie najczęściej na wybiegach uznanych projektantów pojawiały się sukienki o długości mini. Fasony wyróżniają się Józefiakowymi rękawami, ma podcieńcie pod biustem, a dół zakończony jest lekkim trapezem. Dekolty sukienki przybiera formę litery V. Sukienka w brew pozorom jest zachwycająco lekko. Tkaniny sukienki przyozdobione są delikatnym printem drobnych kwiatów. Brązowe tło nadaje sukience elegancji.


Ok. Ale z jakie dodatki do tej sukienki? Bohemian girls w sezonie jesień zima noszą do sukienek boho kozaki, botki, a nawet oksfordki i traperki na platformach! Styl boho możesz dowolnie miksować z rockowym – gwarantujemy, że efekt przekroczy Twoje najśmielsze oczekiwania. Jakie kozaki wybrać do TEj sukienki? Idealne będą rude kozaki typu muszkieterki, równie dobrze prezentują się te na obcasie, jak i na płaskiej podeszwie. Te połączenie idelanie wpasowuje się w stylu lat 70. – to hit sezonu! Ta sukienka będzie doskonale współgrać z zamszową ramoneską. Wczesną jesienią sięgaj po ramoneski z frędzlami, które świetnie dopełnią styl boho jesiennej sukienki. Skoro już o kurtkach mowa, to sukienki boho na jesień stworzą udany duet niemal z każdym okryciem wierzchnim. Jakie torebki pasują do sukienek boho? Rozejrzyj się za klasycznym kuferkami ,Koniecznie spróbuj też dodać do swoich stylizacji duże kolczyki koła złote, które świetnie uzupełniają styl hippie i boho.























Sukienka

Kurtka

Buty

Torebka

Kolczyki

Wiszorek





10 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page