top of page
Szukaj
  • Zdjęcie autoraGosia Górska

Spodnie dzwony letni powrót lat 70



Witajcie Kochani!

Dawno mnie tu nie było co? Nie będę tłumaczyć. Praca, obowiązki... aura mnie też jakoś zimowa nie motywuje do robienia zdjęć.

Zrobiło się ciepło i pomyślałam że świeży post po pół roku czasu się "należy". Wiec jest i ja też. :D

Omówię moją stylówkę. Zapraszam do czytania.






Spodnie dzwony widnieją w światowych trendach nie od dziś. Już od szalonych lat 70. są jednymi z bardziej pożądanych must haves na liście topowych hitów.

Ten typ spodni zaczynają wypierać rurki, chociaż oczywiście pamiętajmy, że ten rodzaj spodni także świetnie pasuje na wiele okazji. jeansowe dzwony to nieodłączny element casualowego, miejskiego stylu. Idealnie sprawdzają się tak do pracy, na uczelnię, jak i na wieczorne wyjście ze znajomymi.

Ten model które mam na sobie jest inspirowany hipisowskim klimatami. W latach 60. i 70. na wyraz buntu rozcinali swoje zwykłe spodnie od nogawki do kolan i wszywali w nie trójkątne kliny. Powstałe w ten sposób nogawki flare były prawdziwym hitem wśród aktywistów walczących przeciwko decyzjom politycznym dot. ówczesnych konfliktów zbrojnych na świecie.


Chociaż przez dekady ustępowały miejsca dopasowanym spodniom z wąską nogawką, dziś jeansowe dzwony wracają do mody w wielkim stylu. To doskonała alternatywa dla obcisłych rurek, bo w przeciwieństwie do szwedów, denimowe bootcuty modelują sylwetkę i dodają outfitom charakteru. Zastanawiasz się, jak nosić jeansowe dzwony? Moja stylizaca

w kultowy fasonie z lat 70. typowy zestaw w klimacie hippie. Rozszerzane, dżinsowe spodnie z powodzeniem możesz łączyć krótką bluzka z haftem richelieu, butami na koturnie i skórkową torbą "listonoszką". Stworzycie z nimi także świetny look na letni festiwal – postawcie przy tym na masę dodatków z frędzlami i kolory ziemi.


Jestem ciekawa waszych opinii. Czy post was zaciekawił i czy zdjęcia przypadku Wam do gustu? Dziękuję i do następnego. Mam nadzieję że w niedalekiej przyszłości.😁





Torba - brak odnośnika

23 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page