top of page
Szukaj
  • Zdjęcie autoraGosia Górska

Pomarańczowy komplet - krótka bluzka i luźne szorty


Cześć! Wczoraj udało mi się porobić kilka zdjęć. Tak... kilka bo robale oblazły mnie jak dzikie. Musiałam uciekać do domu.

Czytam komentarze większość z Was podoba się zmiana. Nowy blog oraz nowa jakość.

Cieszę się że Wam się ta zmiana podoba. :-)

No to zaczynamy nowy post...


Zeszłoroczne trendy kompletnie zniosły jednowymiarowość i sezonowość ubrań. Nie dziwi mnie więc widok dresów na wybiegu czy wygodnych „ugly sandals”, a nawet oversize’owych t-shirtów zamiast sukienek. Moda na wygodne stylizacje przechodzi też i na aktualne kolekcje, a jednym z topowych hitów tego sezonu stał się właśnie krótkie komplety. Pokochały go już wszystkie dziewczyny z branży, modelki, trendsetterki i redaktorki mody. Zobaczcie, który z nich pokochałam i dlaczego jest tak fajny.


Zgodnie z ideą dopamine dressing, w tym roku w Waszych szafach nie może zabraknąć energetyczne koloru pomarańcz i fioletu.

W tym roku w modzie na lato dominuje przede wszystkim naturalność i swoboda, oddająca klimat letnich festiwali. Stąd też moja propozycja stylizacji utrzymana jest w stylu boho, który świetnie się wpisuje w obecną modę. Jak ją stworzyć? Wystarczy mega dziewczęcy komplet: zdobionym delikatny guziczkami, espadryle ze słomkowym spodem i słomkowy kapelusz z dużym rondem – koniecznie w piaskowym, subtelnym tonie.


Całuje mocno i do usłyszenia!







Kolczyki - Accessorize Rossmann

Wisiorek - Accessorize Rossamann

23 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page