top of page
Szukaj
  • Zdjęcie autoraGosia Górska

Panterkowe print na lato. Jak nosić?





Cześć! Witajcie! Dawniej mnie nie było. Fakt. Ale przyznam się Wam szczerze. Po pierwsze nie miałam pomysłu na post i też brak czasu. Ale musiałam się spiąć i coś ogarnąć.

Dziś pokażę Wam jak fajnie można nosić sukienkę z panterkowym printem.

Od dłuższego czasu panterka była przeznaczona tylko i wyłącznie dla odważnych kobiet. Lecz projektanci tchnęli w ten wzór nowe życie. A co z tym idzie podchwyciły do influenzrki jak i ulica.

Z uwagi na swoją niechlubną przeszłość panterka to wzór dość problematyczny – zwłaszcza, że nie należy do dyskretnych i lubi zwracać na siebie uwagę. Jak nosić ubrania w panterkę, by wyglądać stylowo? O tuż dziś Wam to pokaże. W letnim looku.






Sukienka w panterkę przyda się w szafie każdej kobiety. W końcu to najprostszy patent na zrobienie wrażenia! Wbrew pozorom jest też bardzo prosta w stylizacji - wystarczy ograć ją dodatkami, które najlepiej dopasują jej charakter do okazji. Jeśli chcesz w >>sukience z motywem zwierzęcym<< prezentować się szykownie i dostojnie.

Sukienka mini ozdobiona wzorem w panterkę, może być łączona z wieloma modelami butów. Jakie najbardziej do niej pasują? Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Ja do swoje sukienki postawiłam na mój ulubiony fason sandałek "Ala japonki". Dzięki nim sukienka nabiera lekkość i szyku. Do mini sukienki w panterkę dobrałam też oryginalną ale i mega pakowną torebeczkę w kształcie Sześcianu. Dzięki prostym dodatką i jednolitej klasyce całość stylizacji nie jest ani trochę przesadzona. A jest dziewczęca i z pazurem.


Zobaczcie więcej zdjęć i na samym dole macie linki do sukienki i dodatków.

Pozdrawiam Was ciepło i do następnego.😘


























Sukienka

Pasek

Buty

Torebka

Kapelusz

Kolczyki

Okulary

25 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page